- Inici
Educació i Sensibilització
Exposicions
Salut és nom de dona
Salut és nom de dona
És una proposta educativa i de sensibilització que apropa la realitat de les dones als països en vies de desenvolupament i en especial la seva situació sociosanitària.
L'exposició itinera pels Centres de Salut de les Illes Balears. El temps que l'exposició román als Centres de Salut es coordina amb els Ajuntaments la possibilidad de fer un video-fòrum de la pel·licula Moolaadé
Tema
Es pretén destacar la importància de la Salut com un element clau en el desenvolupament dels pobles. Per això està present en els Objectius del Mil·lenni de Nacions Unides per a l'any 2015:
- Reduir la mortalitat infantil.
- Millorar la salut materna.
- Combatre el VIH/SIDA, la malària i altres malalties.
- Assegurar la sostenibilitat ambiental.
Totes les dades citades en aquesta exposició provenen d'organismes internacionals o nacions oficials.
Públic objectiu
Població en general
Format i materials
Formada per 14 planells, una guia informativa, trítpics i posters
Soci
Gràcies a medicusmundi Andalusia, que és l'associació que l'ha creada, podem disposar d'aquesta exposició.
Dates
El dia 1 d'abril de 2009 s'inaugurà l'exposició al Centre de Salut de Binissalem
El mes de juny s'exposà al Centre de Salut d'Inca
Al Centre de Salut de Sineu hi està exposada el mes de juliol de 2009
Al Centre de Salut de Ca'n Picafort hi ha estat muntada de finals de setembre a finals d'octubre.
L'exposició està muntada al Centre de Salut de Pollença des de principis del mes de novembre de 2009 i hi estarà fins el dia 18 de desembre. L'exposició es complementa amb un vídeo-fòrum de la pel·lícula Moolaadé , que es farà al Centre de Cultura de Pollença el dia 15 de desembre de 19:30 H.
Estem treballant i coordinant la itinerància per Menorca i Eivissa.
Periodicitat
L'exposició romandrà a cada centre de salut entre tres setmanes i un mes.
Idiomes
Català i espanyol
Finançament
Finançada per el Govern de les Illes Balears
Amb la col·laboració de Caixa Colonya




